سرفصل‌های جلسات:

  1. مقدمه و آشنایی با Blender
  2. Primitive Objects
  3. Object Manipulation
  4. Vertex, Edge & Face
  5. Loop Cuts
  6. Extrude
  7. Inset
  8. Bevel
  9. Shading & Materials
  10. UV Unwrapping
  11. تکسچر
  12. خروجی گرفتن و استفاده در Unity

مهندس یونس ابراهیمی

در این دوره مباحث مدلسازی از سطح beginner تا intermediate آموزش داده می‌شود. برای ساخت بازی‌های مختلف در موتورهای بازی‌سازی توسعه‌دهندگان نیاز به مدل‌‌های سه‌بعدی دارند، این مدل‌ها توسط نرم‌افزارهایی مانند Maya، Blender و … ساخته می‌شوند. در این دوره با مبانی مدلسازی آشنا می‌شویم و به مدلسازی چند نمونه آبجکت سه‌بعدی مخصوص گیم می‌پردازیم. همچنین در ادامه دوره راجب مسائل پیشرفته‌تر مانند Unwrapping و ساخت Texture صحبت خواهیم کرد.


نمونه تدریس دوره‌های گیم‌دوجو