سرفصلهای جلسات:
- مقدمه و آشنایی با Blender
- Primitive Objects
- Object Manipulation
- Vertex, Edge & Face
- Loop Cuts
- Extrude
- Inset
- Bevel
- Shading & Materials
- UV Unwrapping
- تکسچر
- خروجی گرفتن و استفاده در Unity
مهندس یونس ابراهیمی
در این دوره مباحث مدلسازی از سطح beginner تا intermediate آموزش داده میشود. برای ساخت بازیهای مختلف در موتورهای بازیسازی توسعهدهندگان نیاز به مدلهای سهبعدی دارند، این مدلها توسط نرمافزارهایی مانند Maya، Blender و … ساخته میشوند. در این دوره با مبانی مدلسازی آشنا میشویم و به مدلسازی چند نمونه آبجکت سهبعدی مخصوص گیم میپردازیم. همچنین در ادامه دوره راجب مسائل پیشرفتهتر مانند Unwrapping و ساخت Texture صحبت خواهیم کرد.