هنر در بازی

استاد دوره:
مهندس ملیحه موذنی
کلاس هنر در بازی هدفش آشنایی شما با مبانی هنری بازی ها و مباحث فنی حوزه هنری مربوط به آن است.
بازی یک اثر چند بعدی است که یکی از ابعاد آن هنری ست. با شناخت کافی از سبک‌ها، تئوری‌ها، مباحث فنی و قدرت واقعی هنر در بازی‌ها، می‌توانید بازی‌هایی بهتر و زیباتر بسازید
.

 

  1. مقدمه: هنر در بازی سازی
  2. Concept Art (تئوری)
  3. Character Art (تئوری)
  4. Environment Art (تئوری)
  5. Technical Art (تئوری)
  6. VFX
  7. UI
  8. Character Animation (تئوری)
  9. مفهوم شیدر و تکسچر و متریال
  10. Particle System & Visual Effect
  11. 2D Animation & Character Rigging
  12. نورپردازی و معرفی انواع لایت در یونیتی
  13. کار با Light props
  14. Terrain
  15. معرفی SRP و تفاوتش با Built-in Renderer
  16. معرفی URP و HDRP
  17. نحوه ی انتقال پروژه روی حالت URP
  18. استفاده از Post Processing در URP و معرفی انواع افکت ها
  19. استفاده از 2D Lighting در URP و معرفی انواع لایت دو بعدی
  20. معرفی Shader Graph
  21. ساخت شیدر با Shader Graph
  22. معرفی VFX Graph