آکادمی گیمدوجو و هلدینگ دانشبنیان طراحان سفید برگزار میکند!
قابل توجه علاقهمندان به بازیسازی!
دوست دارید بازیسازی رو یاد بگیرید؟
بزرگترین رویداد آموزشی یک روزه بازیسازی در کشور به زودی برگزار میشه!
توی این رویداد آموزش بازیسازی قرار نیست فقط آموزش داشته باشیم و یک محیط خشک و رسمی باشه!
مسابقات بازی فوتبال و کراش هم داریم، که اتفاقا جوایز ویژه هم براش در نظر گرفتیم!
همچنین یک گردونه شانس داریم که توش جایزههای مختلف و متنوعی وجود داره مثل:
- Xbox Series S
- هدفون گیمینگ
- کیبورد گیمینگ
- موس گیمینگ
- گیمپد
- تخفیفهای جذاب آموزشی گیمدوجو
قراره این گردونه رو بعد از هر کلاس یک بار بچرخونیم و جوایزش رو به برندههای خوش شانسمون اهدا کنیم. لذت آموزش در کنار بازی و بردن جایزههای ویژه دوچندان که نه، سهچندان میشه!!
پذیرایی ویژه و نهار
برای اینکه کلاسهای خسته کننده نباشه و یک روز خیلی خوب رو کنار هم سپری کنیم، براتون کلی خوراکی خوشمزه تدارک دیدیم که میتونید از خودتون پذیرایی کنید و نهار رو هم در کنار هم خواهیم داشت.
سرفصلهای آموزشی
نکته یک: در این رویداد در مجموع شش جلسه کلاس آموزشی داریم (صبح سه جلسه و بعدازظهر سه جلسه) که شامل سه دوره اصلی میشه.
نکته دو: سرفصلهای کلاسها رو طوری برنامهریزی کردیم که از مبانی شروع میشه و سعی میکنیم سمت صبح با اصول بازیسازی آشنا بشیم و سمت بعدازظهر بریم سراغ مباحث عملی بازیسازی.
نکته سه: با توجه به اینکه این رویداد یکروزه هست و ممکنه حجم مطالب زیاد باشن، ویدیوی کامل تمام کلاسها رو هم برای شما ارسال میکنیم تا بتونین سرفرصت مجددا مباحث رو مرور کنین. همچنین مطالب تکمیلی شامل کتاب و… هم به شما خواهیم داد تا بتونین مسیر آموزشی رو طبق سلیقه و علاقه خودتون ادامه بدین.
۱- توسعهدهنده بازی – Game Development (دو جلسه)
در این کلاس مبانی برنامهنویسی در حوزه بازیسازی را بررسی میکنیم و تلاش میکنیم با هم یک بازی را از صفر بسازیم.
سرفصلها:
- آشنایی با ابزارهای ساخت بازی
- آشنایی با مهارتهای مورد نیاز برای بازیسازی
- سمتهای فنی در تیمهای بازیسازی
- فرایند ساخت یک بازی از نگاه توسعه و فناوری چیست؟
- بازی از دید توسعهدهنده
- پیش نیاز ها، نصب و راه اندازی
- مقدمه ای بر برنامه نویسی – آشنایی اولیه
- مقدماتی کار با انجین – آشنایی با پنجره ها و ابزار ها
- مقدمه ای بر برنامه نویسی – آشنایی با کلاسها و توابع
- مقدماتی کار با انجین – آشنایی با مفهوم کامپوننت و بررسی کامپوننت های اولیه
- گرفتن خروجی از بازی
۲- طراحی بازی – Game Design (دو جلسه)
طراحی بازی یا Game Design آن چیزی است که پروژه شما را از یک نرمافزار یا فیلم به یک بازی تبدیل میکند. منظور از طراحی در اینجا هنری نیست. تمامی قوانین، مهرهها، شرایط و… بازی شما که کاربر میتواند از طریق آنها «بازی» کند دراین حوزه قرار میگیرند.
سرفصلها:
- بازی چیست؟ شناخت دنیای بازیها
- آشنایی با فرایند ساخت بازی از نگاه طراحی
- شناخت سمتها و نقشهای افراد در یک تیم بازیسازی
- طراحی بازی چیست؟
- از کجا ایده پردازی یک بازی جدید را شروع کنیم؟
- تجربه ساخت و تست بازیهای ساده
- اجزای کلیدی در طراحی بازی
- مکانیک – دینامیک و MDA Framework
- جریان در بازی و احساس لذت
- ایده پردازی و داستان در بازی
۳- هنر در بازی – Game Art (دو جلسه)
بازی یک اثر چند بعدی است که یکی از ابعاد آن هنری ست. با شناخت کافی از سبکها، تئوریها، مباحث فنی و قدرت واقعی هنر در بازیها، میتوانید بازیهایی بهتر و زیباتر بسازید. همچنین در این دوره با مهارتهای ساخت گرافیک بازی در موتورهای بازیسازی، مخصوصا موتور یونیتی آشنا خواهید شد.
سرفصلها:
- آشنایی با با هنر در بازیها
- شناخت مراحل ساخت یک بازی از دید هنری
- شناخت مهارتهای لازم برای ساخت یک بازی ساده
- آموزش نحوه ایدهپردازی و نگاه هنری در حوزه بازی
- آشنایی با Concept Art
- آشنایی با Character Art
- آشنایی با Environment Art
- آشنایی با Technical Art
- آشنایی با VFX
- آشنایی با UI
- آشنایی با Character Animation
- طراحی یک کاراکتر دوبعدی با استفاده از ابزارهای دیجیتال
بعد از پایان رویداد
بعد از پایان رویداد با شما تماس میگیریم تا هم مدرک رویداد رو برات آماده کنیم و هم از محیط یک استودیو بزرگ بازیسازی بازدید داشته باشی.همچنین میتونین با کمک سایر کسانی که در این بوتکمپ شرکت میکنن تیم تشکیل بدید و ما هم برای جذب سرمایه، دفتر کار اشتراکی و رشد کار کمکتون میکنیم ?
الان نگران این موضوعات نباشید!
ما کمک تان میکنیم!
خبر خوب دیگه هم داریم: بورسیه آموزشی!
تمام کسانیکه در این رویداد شرکت میکنند میتونن وارد دورههای تخصصی آکادمی بازیسازی گیمدوجو بشن و از امکانات بورسیه آموزشی شامل ثبت نام با تخفیفهای خیلی زیاد و فرصت استخدام پس از آموزش هم استفاده کنند. ما هوای شما رو داریم رفقا!
بدون دیدگاه