با شروع ثبت‌نام دوره‌های کمپ آموزشی تابستانی بازی‌سازی در مجموعه گیم‌دوجو، طراحان سفید نیز مشابه ادوار گذشته از این طرح حمایت می‌کند.

در این دوره شرکت طراحان سفید، معین اقتصادی هوشمند‌سازی استانداری خراسان رضوی، با حمایت ویژه از ۱۰۰ نفر از دانشجویان، کمک هزینه تامین محتوای آموزشی و زیرساخت نشر را به میزان ۵۰۰ میلیون ریال تامین می‌کند. مهندس صادق جبلی، مدیرعامل طراحان سفید هدف از این برنامه حمایتی را کاهش مبلغ شهریه برای دانشجویان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی و همچنین حمایت از تولید بازی‌های مناسب با فرهنگ کشور اعلام کردند.

شما می‌توانید برای ثبت‌نام در این دوره‌ها و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت گیم دوجو به آدرس https://evnd.co/1wIal مراجعه بفرمایید.

 

برنامه دوره کمپ تابستانی گیم دوجو

  • کلاسهای آنلاین دوره و Demo day روزهای جمعه صبح تا ظهر برگزار می‌شوند (۷ جلسه از ۷ شهریور تا ۱۸ مهر)
  • در طی هفته پروژه‌های عملی مکمل فرآیند آموزش شما خواهند بود
  • فیلم‌های آموزشی اختصاصی گیم‌دوجو برای دوره‌های برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای، طراحی بازی و هنر در بازی به ارزش ۴۲۰ هزار تومان را رایگان دریافت خواهید کرد! (با حمایت شرکت طراحان سفید، معین اقتصادی استانداری خراسان رضوی)
  • دریافت حمایت نشر و جذب سرمایه در رویداد بوت‌کمپ هایپر کژوال به مبلغ ۸۰ هزار تومان (با حمایت شرکت طراحان سفید، معین اقتصادی استانداری خراسان رضوی)

 

ثبت‌نام در کمپ آموزشی