اگه عاشق دنیای گیم و سرگرمی هستی و دوست داری که که بازی‌سازی رو بصورت حرفه‌ای یاد بگیری، آکادمی بازی‌سازی گیم‌دوجو اینجاست تا به تو برای رسیدن به این آرزوت کمک کنه! آموزش جامع آموزش بازی‌سازی در ایران

چرا گیم‌دوجو باید تنها انتخاب ما برای یادگیری باشد؟

گیم‌دوجو با بیش از 10 سال سابقه، بصورت تخصصی در زمینه آموزش، استعدادیابی و تربیت متخصص در حوزه بازی‌سازی فعالیت می‌کند.

هدف آکادمی گیم‌دوجو، ایجاد کاربردی برای آموزش، کسب مهارت و شکوفایی علاقمندان به حوزه گیم و سرگرمی است؛ همچنین با رشد و توسعه روزافزون صنعت بازی در کشورمان ایران، با شناسایی این نیاز چه به صورت حضوری چه به صورت آنلاین، به تامین نیروی مستعد و متخصص برای استودیوهای بازی‌سازی برآمدیم.

آکادمی بازی‌سازی گیم‌دوجو برای اولین بار در ایران،اقدام تهیه دوره‌های آموزشی باکیفیت و کاربردی در حوزه تخصصی بازی‌سازی در شاخه‌های طراحی بازی (Game Design)، هنر در بازی (Technical Art & Engine)، توسعه در بازی (Game Development)، مدلسازی سه‌بعدی و هنر دوبعدی کرده است.

تمامی آموزش‌ها از پایه شروع شده و مختص افرادیست که قصد ورود به حوزه بازی‌سازی را دارند، پس نگران پیش‌نیازها نباشید چرا که خیلی راحت می‌تونید وارد مسیر جذاب و مهیج بازی سازی شوید.

فرصتی استثنایی برای عزیزانی که تمایل دارند در آموزش جامع آموزش بازی‌سازی در ایران شرکت کنند:

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه فرمایید

شروع ثبت‌نام در دوره‌ها

دوره‌های بازی‌سازی گیم‌دوجو با هدف تربیت متخصص در حوزه بازی‌سازی برگزار می‌شوند. یکی از نقاط قوت این دوره‌ها، محتوای غنی آموزشی–مهارتی آن است.

دوره‌های آموزشی بازی‌‌سازی

دوره‌های آموزشی گیم‌دوجو در زمینه‌های طراحی بازی (Game Design)، هنر در بازی (Game Art)و توسعه بازی (Game Development) هستند؛ در کنار این رشته‌ها، دوره‌های مدلسازی، art 2D و UI/UX در بازی نیز وجود دارد.

مسابقات بازی‌سازی

با پایان هر دوره، عملکرد شما با توجه به بازخورد چالش‌ها سنجیده می‌شود؛ همچنین شما می‌توانید با مهارتی که در طول دوره‌های آموزشی کسب کرده‌اید در مسابقات بازی‌سازی گیم‌دوجو شرکت کنید و تجربه ساخت بازی به صورت حرفه‌ای را بدست آورید.

ارائه مدرک و شغل‌یابی

با دریافت مدرک گیم‌دوجو پس از پایان دوره‌ آموزشی، امکان کاریابی در شرکت‌ها و یا استارتاپ‌ها را برای شما فراهم می‌کنیم.

فرصتی استثنایی برای عزیزانی که تمایل دارند در دوره‌های آموزش جامع آموزش بازی‌سازی در ایران شرکت کنند:

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه فرمایید